شرکت کستل (Castel)

کستل (Castel) یک شرکت ایتالیایی است که موفق به تسخیر بازارها نه تنها در ایتالیا، بلکه در سراسر دنیا شده است. برند Castel تضمین قطعی اصالت است و با توانایی نوآوری ، توجه به جزئیات و خدمات حرفه ای به مشتری عجین شده است. اشتیاق ، نوآوری و قابلیت اطمینان، سه کلمه ای است که عنصر اصلی استراتژی کستل را از ابتدای کار تا به امروز در بر می گیرد. اکنون کستل در بیش از 90 کشور در 5 قاره جهان حضور فعال دارد.

این شرکت به کشورهای شرقی مانند چین ، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان ، اندونزی ، مالزی ، استرالیا و هند جای خود را باز کرده و در حال افزایش است. اخیراً ، یک شرکت وابسته به کستل در ایالات متحده ، برای پشتیبانی از توسعه تجاری و لجستیکی در قاره آمریکا ، از جمله کانادا ، ایالات متحده ، مکزیک ، برزیل ، شیلی و آرژانتین ، تأسیس شد.

فیلد کاری این کمپانی تولید انواع تجهیزات مکانیکی، الکترونیکی، کنترلی، تبرید و تهویه مطبوع است. طیف گسترده ای از محصولات کستل شامل: شیرهای انبساط ترموستاتیک و الکترونیکی، انواع شیرهای برقی، سیم پیچ ها، اتصالات، تجهیزات ایمنی، شیرهای سوئیچ فشار آب، تنظیم کننده های فشار، نشانگرها، فیلتر درایر، فیلترهای مکانیکی، سیستم های کنترل سطح روغن، شیرآلات سیستم های برودتی، مقره های ارتعاشی و اتصالات برنجی می شود.

شرکت کستل